Thursday, September 12, 2013






PLATINUM LADYXARA WHITE JUICE MAMPU 

MERAPATKAN KEMBALI SEPERTI GADIS.




Apa yang dimaksudkan dengan merapatkan ??

Secara umum, kita semua tahu ramai wanita yang sudah melahirkan anak bimbang apabila mengalami masalah bahagian sulit ‘LONGGAR’ dan kemutan yang tidak sehebat seperti malam pertama.


Semasa mengandung, saiz pelvik wanita membesar untuk menyokong proses kelahiran bayi. Pembesaran tersebut membuatkan perubahan pada lantai pelvik seterusnya vagina wanita. Proses pelahiran yang berlaku turut menambahkan lagi perubahan tersebut.


Semasa melahirkan anak, dinding vagina dan otot yang menyokongnya akan diREGANGkan. Dalam sesetengah kes, di mana bayi bersaiz agak besar atau ia merupakan kelahiran pertama, dinding vagina dan pembukaan vagina akan terluka atau TERKOYAK.

Kelahiran bayi yang berulang kali akan mengembangkan salur vagina dan menjadikannya ruang sebenar. Pembukaan vagina boleh dipotong menggunakan scalpel atau pisau pembedahan semasa kelahiran bayi untuk mengelakkan kecederaan serius pada vagina.






Doktor akan melakukan episiotomi. Selepas episiotomi, luka akan dipulihkan melalui jahitan. Dengan penjagaan kebersihan diri dan ubat-ubatan, vagina akan kembali seperti sedia kala dalam beberapa hari.


Menurut Safi Abd Rahman, Pengamal perubatan tradisional, selepas itu setiap wanita perlu melakukan rawatan tertentu untuk mendapatkan kembali bahagian intim yang rapat.


Wanita perlu fokuskan kepada jenis rawatan, penjagaan pemakanan dan mengawal emosi kerana semuanya memainkan peranan penting untuk merapatkan kembali bahagian intim.


Terlalu banyak kaedah yang boleh digunakan sama ada moden mahupun tradisional..Terpulang kepada individu itu sendiri untuk memilih mana dan bagaimana cara nya.


Namun begitu, walaupun umum nya ramai wanita yang tahu betapa pentingnya penjagaan dan rawatan untuk merapatkan faraj bagi kebaikan dalam hubungan suami isteri , masih ramai lagi wanita yang mengabaikannya kerana kekangan masa dan cara yang agak sukar dan remeh..


Kini terdapat produk PLATINUM LADYXARA WHITE JUICE yang dapat memudahkan proses wanita untuk mendapatkan kembali kegadisan mereka seperti malam pertama. 


Ramuan seperti MANJAKANI, KACIP FATIMAH dan juga KELOPAK MAWAR diadun seecara tradisonal bagi mengekalkan kandungan khasiat bahan sudah pun terbukti mampu merapat dan menguatkan cengkaman ketika bersama. 


Disini saya kongsikan sekali salah seorang testimonial yang berjaya




Testimonial PLATINUM LADYXARA WHITE JUICE - Pn Zila

 


Untuk info lanjut : http://platinumladyxara.com/infopenuh 

atau boleh terus hubungi - 0173446882 (yaya)

No comments:

Post a Comment