Tuesday, September 17, 2013

RAHSIA JERAWAT TERBONGKAR!!



   



Rahsia Hilang Jerawat kini terbongkar!!
Telah terBUKTI  PLATINUM LADYXARA WHITE JUICE ini bertindak untuk  
menghilangkan Jerawat dan Parut 
mencerah dan melicinkan kulit anda.

"Say Goodbye kepada wajah KUSAM anda"



Elakkan dari membuat rawatan jerawat, kerana ianya akan lebih tambah berjangkit dan merugikan wang ringgit anda.

Demi memastikan impian anda
menjadi realitisaya tetap memberi
petua-petua untuk anda ikuti sambil
mengamalkan produk ini.

1. Rendam sehelai daun sirih di dalam segelas air panas atau di dalam bekas yang sesuai. Tunggu hingga sejuk dan daun layu. Selawat Nabi sebanyak tiga kali dan basuh muka dengan air tersebut. Selepas itu jangan dilapkan, biarkan hingga kering sendiri. Kemudian bilas dengan air bersih hingga cuci. 

2. Bersihkan muka sehingga bersih. Kemudian cuci dengan air kelapa tua. Biarkan ia kering sendiri. Bilas dengan air bersih. Amalkan tiga kali seminggu.

3. Rendam beberapa keping asam gelugur (asam keping) selama satu malam. Tumbuk beberapa helai daun pucuk jambu batu hingga halus. Campurkan kedua-dua bahan dan sapukan pada keseluruhan muka. Amalkan dua kali seminggu. 

4. Campurkan putih telur (ayam kampung) bersama satu sudu tepung jagung dan minyak zaitun. Gaul rata dan kemudian sapukan ke seluruh muka. Biarkan sehingga kering dan kemudian bilas dengan air suam. Amalan ini elok untuk kulit bermasalah dan boleh membantu mengatasi jerawat. Amalkan dua kali seminggu. 

5. Sejukkan sedikit kanji nasi. Sapukan pada jerawat dan biarkan ia kering dengan sendirinya di muka. Cuci dengan air suam. Amalkan setiap hari sehingga jerawat berkurangan. 


Kenali keluarga besar Jerawat
WhiteheadsBlackheadsPapul Pustul Nodul Sista 
jenis jerawat yang kekal tinggal di bawah permukaan kulit.jerawat ini timbul ke permukaan kulit dan kehitaman.bonjolan kecil berwarna merah jambu yang mungkin berasa sakit jika disentuh.jerawat ini berwarna kemerahan di pangkal dan bernanah di bahagian atas.jerawat yang besar, menyakitkan dan padu yang terdapat di dalam kulit.jerawat bernanah yang dalam dan menyakitkan dan boleh meninggalkan parut.

"Jus Ajaib ini boleh menyelesaikan
masalah semua jerawat-jerawat di atas"

Tak perlu susah-susah, cuma perlu Tuang dan minum !!



Untuk info lanjut mengenai produk 









No comments:

Post a Comment